catti

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Cathrine Berglund - 6 mars 2011 10:44

...och efter lång dag på jobbet tog jag mig till idrottenshus för att få min fredags dos av testosteron...

Jag köpte mig en godispåse och satte mig för att kolla på MMA träningen... Halvnakna, svettiga, vältränade & rödmosiga pöjkar som brattlar omkring på marken eller står och mosar på varandra och är så där lagom agressiva lättar upp min dag...

Dessutom finner jag just detta sätt att vara precis hur jag vill börja min helg... bra start liksom....

 

....Senare tog jag beslutet att vägra laga mat.... som min man tog med ro och vi köpte hem kebab....planen var att gå och lägga oss i biorummet och kolla på film men pensionärerna orkade inte hålla ögonen öppna så länge så vi la oss framför tv och "päste" mätta och belåtna....

 

Där låg jag och njöt av lugnet... tjattrade på om allt möjligt...lite av ditt och datt...

Kände riktigt hur det stärkte vår relation av att få prata med varandra och "återconnecta" igen efter en hektiskt vecka....

Tills min man vänder sig om tittar på mig och utbrister:

- Du är sötast när du är tyst!

 

Hahahahahaha....

 

BUUUURN!!

 

 

until next time.....



Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards