catti

Alla inlägg under mars 2014

Av Cathrine Berglund - 15 mars 2014 22:13

Om jag inte sagt det än, eller inte får chansen att säga det, vi jag att ni ska veta att jag älskar/älskade att vara hemma med er under "småbarnsåren" trots sömnlöshet, förslappad kropp & berg av bajsblöjor är jag totalt galet lycklig!!
I vårt ostädade hem, trampandes på duplobitar, i pappas pyjamas går jag lyckligt vetandes att detta är "den bästa tiden i mitt liv" när jag har mina barn boendes under mitt tak!
Idag förstod jag alla föräldrar som har svårt att släppa taget om sina vuxna barn, idag insåg jag att en dag är mina ungar vuxna, utflugna med egna familjer som ni älskar högre än er mor. En dag har ni inte tid att hälsa på lika ofta längre...
Men jag sörjer inte det...
Jag vill att det ska vara så, för det betyder att ni lever ett härligt upptaget, innehållsrikt & fartfyllt liv! Fyllt av kärlek, upplevelser & känner er förhoppningsvis lika lyckliga som jag gör i skrivande stund!
Och det mina trollungar, är det jag idag önskar för er i framtiden!

Älskar er mer än ni någonsin kommer att förstå!

Mamma

Presentation


Queen Cathrine ruler of the world...well atleast her home...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Omröstning

Hur ofta läser du Catti´s blogg?
 1 gång om dagen
 1 gång i veckan
 Flera gånger i veckan
 Varje gång jag ser dom där jä-la inläggen på facebook...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards